Meglepetés promóciónk: extra 5% kedvezményt adunk a teljes vásárlásra 9.990 Ft feletti kosárérték esetén! A kedvezmény automatikusan jóváíródik a kosárban. 

Elállás, csere, szavatosság

ELÁLLÁSI JOG - Elnél elállási jogoddal?

Az elállás menete a következő magánszemélyek számára:

  • Ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, akkor élhetsz elállási jogoddal. Az elállás csak magánszemélyek esetében gyakorolható, cégek, jogi személyek esetében nem!
  • Indok nélkül elállhatsz, nem kérünk semmilyen magyarázatot, hogy miért nem tartasz igényt a termékre. 
  • A csomag kézhezvételétől 14 napon belül bármikor meggondolhatod magad és visszaküldheted részünkre.
  • Ha letelt a 14 naptári nap az átvételt követően, akkor sajnos már nem áll módunkban elfogadni elállási szándékod!
  • Bár nincs ilyen kötelezettséged, annyit kérünk, hogy jelezd részünkre e-mailben, hogy szeretnél elállni a rendeléstől. Csak azért kérjük ezt, nehogy valami félrecsússzon a csomag átvételénél részünkről. 
  • Ha megkeresel minket, válasz e-mailben küldünk részedre egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve és aláírva kérünk a termékkel együtt visszajuttatni. 
  • Az elállási nyilatkozatot innen is letöltheted. 
  • A terméket sértetlenül, lehetőleg a teljes csomagolásával együtt küldd vissza ajánlott levélként, vagy regisztrált küldeményként. Azért kérjük így, hogy a feladás ténye bizonyítható legyen egy esetleges vesztés esetén, illetve meg lehessen kerestetni a küldeményt.
  • A visszaküldésre jelzésed után 14 nap áll rendelkezésre.
  • A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. Utánvétes és Postán maradó csomagot nem áll módunkban átvenni. 

Figyelem! A terméket kérjük úgy becsomagolni, hogy ne essen kár benne a visszaszállítás során! 

Amint visszaérkezik hozzánk a termék e-mailben tájékoztatunk.

1-14 munkanapon belül visszafizetjük a termék vételárát és ha volt, akkor a szállítási költséget is, az elállási nyilatkozatban kért módon. 

Kérjük a terméket új állapotban, csak a kipróbáláshoz szükséges használattal juttasd vissza. Ellenkező esetben nem tudjuk biztosítani a teljes vételár visszafizetését.

Amennyiben a termék rendelkezik díszdobozzal, azt is kérjük visszajuttatni. Pénztárcák esetében a papír kártyahelyettesítőket is kérjük visszaküldeni! Táskák és mappák esetében a kiegészítő bőr függőket és a mellékelt jótállási papírokat, amennyiben rendelkezik porvédő zsákkal, akkor azt is kérjük visszaküldeni!

A zárható táskákhoz tartozó kulcsokat is kérjük vissza! A kulcs hiánya miatt -5.000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.

Minden visszaérkezett csomag kibontásáról és a termékek átvizsgálásáról videófelvételt készítünk.

 

További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz. 

SZAVATOSSÁG - Valami probléma van a termékkel? Hibás?

Minden termék esetében Magyarországon érvényben lévő szavatossági jogszabályoknak megfelelően járunk el. Minden termékre 2 év kellék- és termékszavatossági jog érvényes. 

2022.január 01-től: A vásárlástól számított első 12 hónapban elegendő csak a hibát jelezni részünkre. 12 hónapot meghaladóan viszont annak bizonyítása, hogy a hiba gyártási hiba eredménye a Vásárlót terheli. A 2022. január 01. előtt vásárolt termékek esetében 6 hónap után terheli a Vásárlót a hiba bebizonyításának terhe.

A garancia kizárólag csak gyártási hiba esetén (a gyártás és eladás során már fennálló)vagy a gyártási hibából (anyaghiba, varráshiba stb.)  eredeztethető károk esetén érvényesíthető. 

garancia nem vonatkozik a helytelen használatból eredendő sérülésekre, külső fizikai hatás miatti sérülésekre, illetve a használat során kialakuló elavulásra sem. Pénztárcák esetében a garancia nem vonatkozik a túlterhelés (túl sok aprópénz, kártya, papír helyezése a pénztárca zsebeibe) okozta sérülésekre.

Amennyiben úgy gondolod, a termék rejtett gyártási hibája okozza a problémát jelezd részünkre az alábbi e-mail címen: info@joborwebshop.hu

Amennyiben a problémát valóban gyártási hiba okozta, akkor elsősorban cserét, vagy javítást lehet igénybe venni a hiba jellegéből adóadóan. Ha egyik sem lehetséges, adható kedvezmény, legvégső esetben pedig elállás választható. 

A kellékszavatosság igénybevételéhez szükséges a termék megléte és a Vásárló köteles részünkre bocsájtani a jogszabály érvényesítéséhez. 

 

Mire lesz szükség a garancia/kellékszavatosság intézéséhez?

  • E-mailben kérjük küldd el részünkre a rendelésben szereplő nevet, vagy rendelésszámot, vagy a vásárlásról kiállított számla szkennelt verzióját, hogy be tudjuk azonosítani a rendelést, illetve a tapasztalt hibáról egy leírást és lehetőleg 2-3 db fényképet

 

Minden visszaérkezett csomag kibontásáról és a termékek átvizsgálásáról videófelvételt készítünk.

 

További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz.