FONTOS! Szabadság miatt a csomagfeladás szünetel 2022.06.27. és 2022.07.04. között! További információért katt ide!

A hosszabb szállítási időért cserébe fogadd el ajándék kuponunk, amit teljes vásárlásodra beválthatsz július 4-ig: SUMMER10

Elállás, csere, szavatosság

ELÁLLÁSI JOG - Nem tetszik a termék? Nincs rá szükséged mégsem? Elnél elállási jogoddal?

Nálunk a törvényben meghatározott 14 nap helyett 30 nap áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd szükséged van-e a termékre!

Az elállás menete a következő magánszemélyek számára:

  • Ha nem vagy elégedett a termékkel, vagy egyszerűen meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, akkor élhetsz elállási jogoddal.
  • Indok nélkül elállhatsz, nem kérünk semmilyen magyarázatot, hogy miért nem tartasz igényt a termékre. 
  • A csomag kézhezvételétől 30 napon belül bármikor meggondolhatod magad és visszaküldheted részünkre.
  • Ha letelt a 30 naptári nap az átvételt követően, akkor sajnos már nem áll módunkban elfogadni elállási szándékod!
  • Bár nincs ilyen kötelezettséged, annyit kérünk, hogy jelezd részünkre e-mailben, hogy szeretnél elállni a rendeléstől. Csak azért kérjük ezt, nehogy valami félrecsússzon a csomag átvételénél részünkről. 
  • Ha megkeresel minket, válasz e-mailben küldünk részedre egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve és aláírva kérünk a termékkel együtt visszajuttatni. 
  • Az elállási nyilatkozatot innen is letöltheted. 
  • A terméket sértetlenül, lehetőleg a teljes csomagolásával együtt küldd vissza ajánlott levélként, vagy regisztrált küldeményként. Azért kérjük így, hogy a feladás ténye bizonyítható legyen egy esetleges vesztés esetén, illetve meg lehessen kerestetni a küldeményt.
  • A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. Utánvétes és Postán maradó csomagot nem áll módunkban átvenni. 

Figyelem! A terméket kérjük úgy becsomagolni, hogy ne essen kár benne a visszaszállítás során! 

Amint visszaérkezik hozzánk a termék e-mailben tájékoztatunk.

1-14 munkanapon belül visszafizetjük a termék vételárát és ha volt, akkor a szállítási költséget is, az elállási nyilatkozatban kért módon. 

Kérjük a terméket új állapotban, csak a kipróbáláshoz szükséges használattal juttasd vissza. Ellenkező esetben nem tudjuk biztosítani a teljes vételár visszafizetését.

Amennyiben a termék rendelkezik díszdobozzal, azt is kérjük visszajuttatni. Pénztárcák esetében a papír kártyahelyettesítőket is kérjük visszaküldeni! Táskák esetében a kiegészítő bőr függőket és a mellékelt jótállási papírokat is kérjük visszaküldeni!

További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz. 

 

Cserélnéd a terméket egy másikra? 

Webáruházunkban van lehetőség cserére is! Amennyiben cserélni szeretnél, kérjük írj egy e-mailt, ami tartalmazza a rendelésed számát és hogy mit szeretnél cserélni az alábbi e-mail címre: info@joborwebshop.hu

A csere kizárólag új, nem használt termék esetében kérhető a vásárlást követő 30 napon belül! Ezen túl sajnos nem áll módunkban kicserélni a terméket.

Kérd 1290 Ft-ért cserekocsi szolgáltatásunkat! 

Figyelem! A terméket kérjük úgy becsomagolni, hogy ne essen kár benne a visszaszállítás során! 

A továbbiakról válasz e-mailben tájékoztatunk!

 

SZAVATOSSÁG - Valami probléma van a termékkel? Hibás?

Minden termék esetében a Magyarországon érvényben lévő szavatossági jogszabályoknak megfelelően járunk el. Minden termékre 2 év kellék- és termékszavatossági jog érvényes. 

2022.január 01-től: A vásárlástól számított első 12 hónapban elegendő csak a hibát jelezni részünkre. 12 hónapot meghaladóan viszont annak bizonyítása, hogy a hiba gyártási hiba eredménye a Vásárlót terheli. A 2022. január 01. előtt vásárolt termékek esetében 6 hónap után terheli a Vásárlót a hiba bebizonyításának terhe.

A garancia kizárólag csak gyártási hiba esetén (a gyártás és eladás során már fennálló)vagy a gyártási hibából (anyaghiba, varráshiba stb.)  eredeztethető károk esetén érvényesíthető. 

garancia nem vonatkozik a helytelen használatból eredendő sérülésekre, külső fizikai hatás miatti sérülésekre, illetve a használat során kialakuló elavulásra sem. Pénztárcák esetében a garancia nem vonatkozik a túlterhelés (túl sok aprópénz, kártya, papír helyezése a pénztárca zsebeibe) okozta sérülésekre. Tipikus túlterhelés okozta sérülések: aprótartó oldalán szakadás, aprótartó patent szakadás, pénztárca belső szerkezetének deformitása, kártya és irattartó zsebek szakadása stb. 

Amennyiben úgy gondolod, a termék rejtett gyártási hibája okozza a problémát jelezd részünkre az alábbi e-mail címen: info@joborwebshop.hu

Amennyiben a problémát valóban gyártási hiba okozta, akkor elsősorban javítást, vagy cserét lehet igénybe venni a hiba jellegéből adóadóan. Ha a javítás nem lehetséges, akkor kérhető csere ugyanarra a termékre. Ha a csere sem megoldható, akkor kérhető levásárlás, vagy a termék árának visszafizetése.

 

Mire lesz szükség a garancia/kellékszavatosság intézéséhez?

  • E-mailben kérjük küldd el részünkre a vásárlásról kiállított számla szkennelt verzióját, illetve a tapasztalt hibáról egy leírást és lehetőleg 2-3 db fényképet

 

További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz.