Elállás, szavatosság
ELÁLLÁSI JOG - Elnél elállási jogoddal?
Elálással és szavatossággal kapcsolatos kérdéseid kérjük e-mailben tedd fel! Címünk: info@joborwebshop.hu
Az elállás menete a következő magánszemélyek számára:
- Ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, akkor élhetsz elállási jogoddal. Az elállás csak magánszemélyek esetében gyakorolható, cégek, jogi személyek esetében nem!
- Indok nélkül elállhatsz, nem kérünk semmilyen magyarázatot, hogy miért nem tartasz igényt a termékre.
- A csomag kézhezvételétől 14 napon belül bármikor meggondolhatod magad és visszaküldheted részünkre.
- Ha letelt a 14 naptári nap az átvételt követően, akkor sajnos már nem áll módunkban elfogadni elállási szándékod!
- Bár nincs ilyen kötelezettséged, annyit kérünk, hogy jelezd részünkre e-mailben, hogy szeretnél elállni a rendeléstől. Csak azért kérjük ezt, nehogy valami félrecsússzon a csomag átvételénél részünkről.
- Ha megkeresel minket, válasz e-mailben küldünk részedre egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve és aláírva kérünk a termékkel együtt visszajuttatni.
- Az elállási nyilatkozatot innen is letöltheted.
- A terméket sértetlenül, lehetőleg a teljes csomagolásával együtt küldd vissza ajánlott levélként, vagy regisztrált küldeményként. Azért kérjük így, hogy a feladás ténye bizonyítható legyen egy esetleges vesztés esetén, illetve meg lehessen kerestetni a küldeményt.
- A visszaküldésre jelzésed után 14 nap áll rendelkezésre.
- A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. Utánvétes és Postán maradó csomagot nem áll módunkban átvenni.
Figyelem! A terméket kérjük úgy becsomagolni, hogy ne essen kár benne a visszaszállítás során!
Amint visszaérkezik hozzánk a termék e-mailben tájékoztatunk.
1-14 munkanapon belül visszafizetjük a termék vételárát és ha volt, akkor a szállítási költséget is, az elállási nyilatkozatban kért módon.
Kérjük a terméket új állapotban, csak a kipróbáláshoz szükséges használattal juttasd vissza. Ellenkező esetben nem tudjuk biztosítani a teljes vételár visszafizetését.
Amennyiben a termék rendelkezik díszdobozzal, azt is kérjük visszajuttatni. Pénztárcák esetében a papír kártyahelyettesítőket is kérjük visszaküldeni! Táskák és mappák esetében a kiegészítő bőr függőket és a mellékelt jótállási papírokat, amennyiben rendelkezik porvédő zsákkal, akkor azt is kérjük visszaküldeni!
A zárható táskákhoz tartozó kulcsokat is kérjük vissza! A kulcs hiánya miatt -5.000 Ft értékcsökkenést számítunk fel.
Minden visszaérkezett csomag kibontásáról és a termékek átvizsgálásáról videófelvételt készítünk.
További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz.
SZAVATOSSÁG - Valami probléma van a termékkel? Hibás?
Elálással és szavatossággal kapcsolatos kérdéseid kérjük e-mailben tedd fel! Címünk: info@joborwebshop.hu
Minden termék esetében Magyarországon érvényben lévő szavatossági jogszabályoknak megfelelően járunk el. Minden termékre 2 év kellék- és termékszavatossági jog érvényes.
2022.január 01-től: A vásárlástól számított első 12 hónapban elegendő csak a hibát jelezni részünkre. 12 hónapot meghaladóan viszont annak bizonyítása, hogy a hiba gyártási hiba eredménye a Vásárlót terheli. A 2022. január 01. előtt vásárolt termékek esetében 6 hónap után terheli a Vásárlót a hiba bebizonyításának terhe.
A garancia kizárólag csak gyártási hiba esetén (a gyártás és eladás során már fennálló)vagy a gyártási hibából (anyaghiba, varráshiba stb.) eredeztethető károk esetén érvényesíthető.
A garancia nem vonatkozik a helytelen használatból eredendő sérülésekre, külső fizikai hatás miatti sérülésekre, illetve a használat során kialakuló elavulásra sem. Pénztárcák esetében a garancia nem vonatkozik a túlterhelés (túl sok aprópénz, kártya, papír helyezése a pénztárca zsebeibe) okozta sérülésekre.
Amennyiben úgy gondolod, a termék rejtett gyártási hibája okozza a problémát jelezd részünkre az alábbi e-mail címen: info@joborwebshop.hu
Amennyiben a problémát valóban gyártási hiba okozta, akkor elsősorban cserét, vagy javítást lehet igénybe venni a hiba jellegéből adóadóan. Ha egyik sem lehetséges, adható kedvezmény, legvégső esetben pedig elállás választható.
A kellékszavatosság igénybevételéhez szükséges a termék megléte és a Vásárló köteles részünkre bocsájtani a jogszabály érvényesítéséhez.
Mire lesz szükség a garancia/kellékszavatosság intézéséhez?
- E-mailben kérjük küldd el részünkre a rendelésben szereplő nevet, vagy rendelésszámot, vagy a vásárlásról kiállított számla szkennelt verzióját, hogy be tudjuk azonosítani a rendelést, illetve a tapasztalt hibáról egy leírást és lehetőleg 2-3 db fényképet.
Minden visszaérkezett csomag kibontásáról és a termékek átvizsgálásáról videófelvételt készítünk.
További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben találsz.